Podstawowa optymalizacja SEO dla Prestashop 1.7
W zakresie podstawowej optymalizacji SEO są wykonywane następujące działania optymalizacyjne:
– usunięcie nadmiarowych nagłówków (hx) ze struktury sklepu i maksymalne uproszczenie struktury nagłówków lub wdrożenie struktury nagłówków według projektu klienta (przykładowy wzór struktury przesyłany po złożeniu zamówienia na usługę)
– import meta-title i meta description na podstawie pliku opracowanego przez klienta (plik do wypełnienia przesyłany po eksporcie bazy danych u klienta) lub import na podstawie uproszczonego, powielanego wzorca np. w przypadku kategorii
Meta-title: Nazwa kategorii – Nazwa sklepu.
Meta-description: Nazwa kategorii – Nasz sklep to najlepszy sklep oferujący artykuły…itd.
– image alt, image title dla zdjęć produktów – automatyczne wypełnienie nazwą produktów w każdym możliwym miejscu z dopuszczeniem możliwości zdefiniowania ręcznego tych parametrów
– ustalenia parametru noindex dla wyszukiwarki wewnętrznej serwisu, wyników filtrowania, sortowania oraz dla alternatywnego widoku produktów (widok listy)
– zapobieganie kanibalizacji opisów kategorii na kolejnych podstronach listingu produktów
– wygenerowanie pliku robots.txt i umieszczenie reguł wykluczających indeksację niepotrzebnych podstron tzn. regulamin, polityka prywatności, logowanie / rejestracja, podstrony powiązane z panelem klienta (historia zamówień, dane osobiste, śledzenie zamówień), podstrona zapomniałeś hasło, koszyk, potwierdzenie zamówienia, podstrony modułów płatności
– wygenerowanie mapy strony uwzględniając listę stron, których nie umieszczamy w mapie strony tzn. logowanie / rejestracja, podstrony powiązane z panelem klienta (historia zamówień, dane osobiste, śledzenie zamówień), podstrona zapomniałeś hasło, koszyk, potwierdzenie zamówienia, podstrony modułów płatności
– przyjazne linki (bez numerów ID) do produktów, stron kategorii, stron marek produktów (Pretty Urls)
Rozszerzona optymalizacja SEO dla Prestashop 1.7
W zakresie rozszerzonej optymalizacji SEO wykonujemy dodatkowo następujące czynności:
– wdrożenie danych strukturalnych Google Rich Snippets
– wdrożenie Open Graph Tags
Pełna optymalizacja SEO dla Prestashop 1.7
Pełna optymalizacja SEO obejmuje wszystkie czynności wykonywane w niższych pakietach optymalizacyjnych oraz optymalizację linkowania wewnętrznego sklepu.
Dlaczego linkowanie wewnętrzne jest tak ważne?
Linkowanie wewnętrzne odgrywa jedną z najważniejszych ról w naturalnym pozycjonowaniu. Prawidłowe linkowanie wewnętrzne w sklepie internetowym umożliwia bardzo swobodne przeglądanie sklepu internetowego przez wyszukiwarki. Aby opracować poprawne linkowanie wewnętrzne niezbędna jest pomoc klienta, a dokładnie przygotowanie fraz kluczowych i stron docelowych dla tych fraz. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od realizacji optymalizacji linkowania wewnętrznego bez zwrotu kosztów za działania podjęte w obrębie niższych pakietów jeśli klient nie przygotuje listy fraz kluczowych wraz ze stronami docelowymi na podstawie przesłanego przez nas wzoru (wzór przesyłany po zamówieniu usługi pełnej optymalizacji SEO dla Prestashop 1.7).