Small Shop – sklep internetowy na zamówienie:
Pakiet podstawowy, idealny na start:
– responsywny szablon sklepu
– import do 10 000 produktów
– konfiguracja, instalacja natywnych modułów (lista dostępna pod tym adresem)
– podstawowa optymalizacja SEO – usługa optymalizacji technicznej sklepu Prestashop 1.7 pod kątem najważniejszych parametrów SEO według załącznika ofertowego (Optymalizacja Prestashop 1.7 pod kątem SEO – punkt Podstawowa optymalizacja SEO dla Prestashop 1.7)
– podstawowa konfiguracja analityki (dodanie kodu śledzenia Google Analytics, import mapy sklepu w Google Search Console, wstawienie kodu Google Tag Manager)
– narzędzia marketingowe (udostępnienie pliku wymiany dla Google Merchant Center, udostępnienie pliku wymiany dla Facebook, instalacja Facebook Pixel)
– integracja modułu Bloga
– formularz kontaktowy z mapą Google (klient dostarcza klucz API do mapy)
– zgodność techniczna z rozporządzaniem GDPR (udostępnienie zapisywalnych zgód dla: Subskrybcji newslettera, podczas tworzenia konta klienta, podczas składania zamówienia, treść zgód i ewentualne dodatkowe wytyczne dostarcza zamawiający sklep)
– moduł umożliwiający dodawanie opinii o produkcie, moduł zapytaj o produkt (formularz zapytania kontaktowego przy każdym produkcie)
– podstawowa integracja Paczkomaty InPost – podstawowa modyfikacja umożliwiająca wybranie numeru Paczkomatu w podsumowaniu zamówienia (bez możliwości generowania etykiet)
– konfiguracja zdarzeń CRON
– basic security hardening – usługa umacniania bezpieczeństwa według załącznika ofertowego (Umacnianie bezpieczeństwa security hardening Prestashop 1.7, punkt – Podstawowa ochrona)
– podstawowa optymalizacja wydajności – usługa optymalizacji sklepów PrestaShop 1.7 pod kątem szybkości i wydajności według załącznika ofertowego (Optymalizacja szybkości i wydajności Prestashop 1.7, punkt Podstawowa optymalizacja szybkości i wydajności Prestashop 1.7)
– darmowa migracja na serwer klienta z mapą przekierowań 301 (UWAGA! mapa tworzona na podstawie starej mapy sklepu w formacie XML lub na podstawie eksportu linków ze starego sklepu – mapa nie jest tworzona na podstawie wyników SERP z wyszukiwarki Google)