Sprawdź jak rozwiązać problem Bad HELO – Host impersonating domain name w Prestashop 8, 1.7. Analiza i rozwiązanie problemu
z wysyłką poczty przez SMTP w Prestashop 8, 1.7.
Bad HELO – migracje sklepów internetowych często pozostawiają po sobie bałagan
Od nieusuniętych plików po stare rekordy domeny – wiele rzeczy może pozostać na starym serwerze długo po zakończeniu migracji domeny sklepu internetowego.
Jaki jest problem z nieusuniętymi starymi rekordami domeny sklepu internetowego? Stary serwer myśli, że nadal hostuje example.com, podczas gdy nowy serwer słusznie myśli, że jest właścicielem example.com. Nowy serwer wysyła powitanie SMTP z example.com – stary serwer sprawdza swoje pliki, widzi na liście example.com i zakłada, że zapytanie jest fałszywe – zostaje odrzucone i odpowiada komunikatem: „Bad HELO – Host impersonating domain name”.
Rozwiązanie problemu Bad HELO możliwe po stronie starego serwera lub po stronie Prestashop
Rozwiązanie? Dla doświadczonych administratorów serwerów nie stanowi to większego problemu – problem rozwiązujemy usuwając wszystkie ślady example.com ze starego serwera – dla mniej doświadczonych administratorów ta operacja może stanowić jednak nie lada wyzwanie – dlatego istnieje inne rozwiązanie które rozwiązuje problem po stronie Prestashop.
Jak to zrobić? Artykuł już wkrótce dostępny na futuroweb.pl.